ulkusblog karpuss amin teşekkür ederim 🤍🤍 girdi maalesef 1 hafta kaldı. Ciğerleri tam gelişmemişti, hızlı nefes alıp veriyordu. Emme hamdolsun var, sadece ağzı çabuk yoruluyor