minikmucit nasip meselesi canım. Süreci yönetmeyi bilenler biraz daha kolay atlatıyor. Benim ilk doğumumdu, 5 Mayıs’ta suni sancıyla doğum yaptım ve yaşadıklarımı sana anlatsam tövbe edersin. Sabah 6′da suni sancı vermeye başladılar, 10′da şiddeti arttı ve 15.30 gibi anca doğum yapabildim. Şu an altımda dikişlerim de var. Ama dediğim gibi süreci güzel yönetip 1 saat içinde doğum yapanlar da var