Kızlar günaydın bugün doktor değişikliği yaptım 22 haftamdayım coledan d3 verdi
Feramat demir eksikliği ilacı verdi ve son olarak
Folik asit omega içeren Berfol verdi kulllananlar varmı bilginiz veya çünkü daha önceki doktorum vifolic ve vitargin demir ilacı tek veriyordu