Minik13 klinik doktorlarını önermem mutlaka bir hastane doktoru ile devam edin…klinik doktoru ile devam ettim bin pişman oldum gecen sene ihmal sebebiyle kızımı kaybettim acil bişe olursa hastane ile bağları olmadığı içinde ayrı sikinti…medikal parkta batikentte perinatolog gulenay hoca var..şuan ona gidiyorum memnunum…