Ayseport 38+1 im normal doğum için bekliorum kemik ağrıları kramplar çatı ağrısı derken bide üstüne basur eklendi dışarı doğru meme olmuş artk ağrıdan duramıorm çok acıo yatamıorm oturamıorum var mı çeken tavsiyesi olan 🙏
Gkayra Ayseport geçmiş olsun...ılık oturma banyosu yapmanızı tavsiye edebilirim rahatlatması açısından ,bide orijinal zeytinyağı varsa pamukla tampon yapabilirsiniz ağrısını alması için ... Tekrar çok geçmiş olsun...
Cansu57 Ayseport dün bende de oluştu gece uyuyamadım ağrıdan 33. Haftadayım. Bugün doktora gittim müdahale edemeyiz dedi krem yazdı bir haftaya ağrısı geçermiş kanama olması iyiymiş içini boşaltırmış. Gerçekten zor bende aynıyım otursam kalkamıyorum, kalksam oturamıyorum
Elifelif49 Cansu57 Ayseport Zeytin yağını ısıtın önce kolunuza deneyin yakmicak ısıda olsun bi bezle güzelce sürün üstünde kalsn 3 4 kere uygulayın etkisini göreceksiniz ins
Ayseport Cansu57 canım bnde kanama da yapmıo şişmiş dışarı doğru resmen ağrıdan canımı alıo yani kantaron falan sürdüm ama fayda etmedi acı aynı devam
Cansu57 Ayseport bende de kanama yok şuanda aynı şekildeyim gece uyutmadı dışa doğru fımdıktan büyük bir sertlik şeklinde 1 haftaya geçermiş ağrısı ama şişlik doğuma kadar sürebilirmiş
Cansu57 Ayseport yok yaratmazmış zaten şimdi olmasa bile normal doğum sırasında bu durum meydana geliyormuş öyle dedi doktor