Doğum yaklaşırken bu düşünceler sarmaya başladı oğlum 4,5 yaşında . Acaba onu ihmal eder miyim zaman gelecek illa ki oynayalım dediğinde oynayamadığım, uyuyalım dediğinde yanında uyuyamadığım zamanlar olacak çokça 😢 aralarında bizim gibi yaş farkı olanlar nasıl geçirdiniz süreci ? oğlum kreşe gidiyor bu arada