babyonn Hamileliği öğrendiğim ilk belirtim buydu meme ucu sızlaması 4.5 ay oldu hala devam ediyor. Bu doğumdan sonra emzirirken çok daha fazla acıyacak demek mi yoksa doğumdan sonraki herkeste olan bir durum mu
ms_annisko babyonn hamilelikte olmamıştı ama doğumdan sonra özellikle ilk günler çok oluyor. Gümüş kapak kullandım, biraz soğutup koyuyordum sızısını alıyordu
efnanss babyonn 9. Aya girdim hala geçmedi o acı hassasiyet ilk zamanlar erken doğum tetiklemesin diye bi şey yapmıyordum şu sıralar hızlıca vücudumu nemlendirirken uclarına da krem sürüyorum biraz daha iyiyim
babyonn bmkl evettt ah yaşayan bilir eşim falan sarılırken kollarımı kalkan yapıyorum dokunacak diye bırak birinin dokunmadı tişörtün ucu değse mahvediyor doğumdan sonra daha beter olur diye korkuyorum :((
ms_annisko babyonn ben çok memnun kaldım ilk günler özellikle çok önemli. Kıyafete temas etmemesi, rahatlatması, içinde süt birikerek nemli tutması bunlar benim fark ettiğim faydalarıydı. İlk günlerin hassasiyeti geçince daha kolay oldu çok şükür