mbeyza8 yok yok hiç öyle düşünme. Ben de ilk trimester çok kustum diye herkes öyle diyordu ama bebeğimin gelişimi hep olması gerektiği gibi, bazen de ileri oluyor sonra tekrar haftasını yakalıyor. Bizim kilo almadığımız ya da az aldığımı dönemde biz kilo vermiş onlar almış oluyor. Yeter ki sağlıklı beslenelim, güzel beslenelim.🫠