fkaracan ilk 3 ay sürekli kustum, kusmaktan 9 kilo verdim, tatlı tuzlu ekşi asla tek lokma yiyemiyordum sürekli acilde serum takılıyordu. 15.haftadan sonra biraz bulantılarım kontrol altına alındı ama yine devam ve kusmalarım devam ediyor, o zamandan beri de sürekli ekşi yiyorum, tatlı midemi bulandırıyor ve kusuyorum, çikolataya falan asla tahammülüm yok. Erik ve greyfurt ile beslendim baya baya😂 herkes ye ekşiyi doğur Ayşe’yi kesin kız dedi ama 13.haftadan beri kendini hiç saklamayan bir erkek😂 çok uyuyorum, sivilceleniyorum, tansiyonum hep düşük, ayaklarım sürekli üşüyor, güç tasarruf modunda yaşıyorum😂 kuzenim de hamile benden 4 hafta önde, benimle aynı süreci ama onun bebeği de kız😂