230121_Mthn Kızlar biliyorum bunun stresine girmek için daha çok erken ama bir türlü rahatça uyuyamıyorum. Sürekli yön değiştiriyorum. Bir sağa bir sola. Muhtemelen kasarak uyuyorum ki yanlarım ağrıyor. Böyle olan var mı? 😕
rumeyyurmom 230121_Mthn merhaba herhangi bir riskiniz yoksa istediğiniz gibi yatabilirsiniz ben 17+4 üm yeni yeni yüz üstü yatamıyorum bu haftalara kadar hep rahat uyudum
temmuzonbir 230121_Mthn Biz 12 haftalık olduk doktorum istediğin gibi yatabilirsin 20. Haftaya kadar dedi
oznurisiksonmez 230121_Mthn 22-23.haftalara kadar yüzüstü yattım o haftalardan sonra istesenizde yatamayacaksınız çünkü ne zaman unutup yüzüstü yatsam bebek tekme atıyo oda rahatsız oluyo bende o yüzden şimdi tadını çıkarın
BKZ Haftadayım doktorum bu zamana kadar ne tarafa yattığın önemli değil dediği için rahat uyudum 20 den sonra sola yoğunluk veriyoruz
230121_Mthn Mariyam_ çok fazla bel ağrısı, karın kaslarında ağrı, aşırı yorgunluk, son aylarımdayım gibi adım atacak halim yok. Çalışıyorum aslında ama izin yazdırdım bir süre. İki gündür de aşırı baş ağrısı problemim var🌸
rumeyyurmom 230121_Mthn korkmanıza gerek yok bebeğiniz karnınızda güvende karnınız çıkmadığı için rahatça uyuyabilirsiniz birazda psikolojikmen korkuyor insan 🙂
temmuzonbir 230121_Mthn korkmayın siz rahat olursanız bebeğede faydası olur uyku da hem sizin için hem bebiş için gerekli 💐
galiye 230121_Mthn Kasmak için henüz çok erken yatabiliyorken istediğiniz gibi yatın ben 20. Haftama kadar dilediğim gibi yattım. 38+3 teyim şu an sağ ve sol sadece 🥲