dilannaltan Fnur6435 Rabbim kolaylık versin ben de çok korkuyorum doğumdan 37+3 oldum doğdu doğacak korkum gittikçe artıyor
ftmablt27 Fnur6435 rabbim yardımcın olsun canım sancıları nefesle karsılamayı unutma her sancı geldiğinde derin derin nefes alıp ver kendıni kasma gevşeki bebeğin kolay rahat çabuk gelsin hayırlısıyla kucağına al insallah
songultasdmr Fnur6435 rabbim sağlıkla kucağına versin inşallah yar ve yardımcın olsun dualarımız tüm anne adaylarıyla🥰🫂
valeriaa_ Fnur6435 sakin olun ,korkmayın ,inşallah güzel geçicek ,güzel düşünün güzel olsun ,zaten bebiş size herşeyi unutturucak 🫠😍
temmuzonbir Fnur6435 Allah kolaylık versin sağlıkla kucağınıza alın su gibi akıp geçsin tüm süreç inşAllah 💐
asudem Rabbim size de tüm gebelere de sağlıkla sıhhatle kolaylıkla yavrunuzu kucağınıza almanızı nasip etsin💐💝