Kızlar merhaba aksam 7den beri göbek değilimin iki parmak yanı agrıdı gece 12 ye kadar ara ara gecti gectiğindede sertleşme oldu sonra tekrar agrı sonra tekrar sertleşme hastaneye gidip gitmemekle çok kararsız kaldım çünkü yasadıgım şeyin ne oldugunu bilmiyodum bana gore gaz gobek deliği hassasiyeti felan diye dudundum hatta belkide göbek fıtıgı felan vardır dedim sonunda geldim ne olur ne olmaz diye sonuc nts sancılarım 40/70/110 cıktı rahim agzı acıklıgım yokmuş cok sukur ama muanesi en nefret ettiğim şeydi mecbur yaptırdım ve ilaç(hap) yutamayan ben 3 tane nicard içtim 15 dk ara ile +igne yapıldı (ciger geliştirici) ogleden sonra 2 gibi tekrar igne yapılıcak 2. Hamileliğim ilkinde kızımda toplanma bile olmamıştı bebeğim cok kucuk dogum olurmu dogsa problem olurmu benim kansızlıgım panik atagım taşikardi mitral kapak cokme + enox kullanıyorum hastanede kac gun daha yatarım acaba agrılarım dururmu acıklık kontrolu bidaha yapılırmı kafamda deli sorular ve korkular basına bu haftalarda böyle bişey gelen varmı ?