zeynepdaygar Salı vermiştim 7 çıkmıştı bu pazartesi verdim 142 ve adetim üç gündür geçiyor yükseliş iyi mi ?? Crp de 6.4 çıkmış birkaç gündür kaşıntım vardı ilk defa gebelikten dolayı mı enfeksiyon oldu acaba
kedilivebebeli Bence iyi. Gebelikte biraz çöp artabiliyor ama siz yinede doktora sorun gebelikten değilse riskli olabilir