060436 bitanem çok sağol 💖 ben kedimi sahiplendikten sonraki ilk bir buçuk yıl veterinerden çıkmadım aşkım ama malesef kullandıkları her şey hem eskisi gibi ithal olmadığı için etkili olmadı hem de ilk götürdüğümden çok daha kötü bir duruma geldi kedim, malesef uyguladıkları tedavi sadece çoğalttı hastalığını, ben ve eşim evde araştırarak geçirdik sonra ne zaman tekrar etse o şekilde geçirdik. Veterinere götürdüğümde eminim daha kötü olacak. O yüzden götürmüyorum. Bebek doğana kadar iyileşmemiz lazım şuan tek endişhem tek korkum o savunmasız bebeğe bulaşırsa ne yaparım çok korkuyorum 🥹 dua et aşkım nolur iyileşsin kedim 🤲