busra_kycn Kızlaaaarrr 38+3 haftalığım Sezeryan almadılar hala 2.ci çocuğum olcak 29 yaşındayım 3 gündür öyle bi kaşıntı varki vücudumda uykudan uyanıyorum sanki bişeyler geziniyor vücutta olan varmı böylee
gizem_aden27 busra_kycn maalesef bende sizin gibiyim insanı çatlatıyor ama elden bişey gelmez geceleri özellikle ayağımın altı kaşınıyor yanıyor nemlendirici sürüp yatıyorum o rahatlatıyor biraz
busraars5613 Bende de aynı durum 36.haftdan ber normalmiş değerlerim normal çıktı ama yine de siz bir baktırın gebelik kolestazı da olabilirmiş
seyrannnn gizem_aden27 tahlil verdiniz mi Kolestaz olabiliyormuş ya ben de kaşınıyorum sürekli özellikle geceleri
gizem_aden27 seyrannnn vermiştim ama temiz çıkmıştı doğum yaptım 5 gün önce hemen geçti kaşıntı inşallah sizin de hemen geçer
seyrannnn gizem_aden27 ay inşallah teşekkür ederim gözünüz aydın bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️