Busra5222 seniseviyorumallahim maşallah sizin deaz kalmış benim de iki haftam var gün sayıyorum sağlıkla doğar inşallah bebeklerimiz ☺️☺️😍😍
seniseviyorumallahim mervemerda mutlaka hemen başka hastaneye git hemen. Benim ilk bebeğim karnımda ölmüş. Tam olarak 6 hastane dolaştım. Emin olmam gerekiyordu. Sonra küretajla aldırdım.
mervemerda seniseviyorumallahim perinatoloji uzmanı bakıyor ünlelerin gittiği bi doktoru tavsiye etti 12 bin ücreti mecbur gidicem
seniseviyorumallahim mervemerda hangi şehirdesin canım? Ben istanbulda bütün büyük hastanelere gittim. Ve 2 özel hastaneye göstermiştim. Senin bebeğin yaşıyor birkaç devlete git bence özelden önce
mervemerda seniseviyorumallahim istanbuldayım göztede teşhiş koydular zeynep kamile bakıcam ama randevu yok
Busra5222 seniseviyorumallahim evet sezeryan tek yumurta ikizleri doktor risk almıyor tabi bende istemiyorum.☺️ sizin ilk doğum mu
Leyladurumom seniseviyorumallahim 37+3 oldum bendee ve gerçekten uykuyu geçtim artık sola doğru yatmak bile işkence hep oturarak durmak istiyorummm
seniseviyorumallahim Busra5222 ay maşallah tek yumurta ikizi 🥰🥰 yok benim 3. Olacak inşallah ama sen ilk gibi düşün benide. O kadar doğumlarımı unuttum. Sanki birisi unutma hapı verdi, içtim ve unuttum
seniseviyorumallahim 097 ben bir yandan gelsin istiyorum, bir yandan gelmesin😃 dopum korkusu sarıyor herbir tarafımı