Bende 11+5 de kanamam oldu doktor progestana başladı 1 hafta kesildi sonra yine oldu adet kanaması gibi gittim yine doktora kanama alanı var dedi içerde fitil olarak kullanmaya devam ettim öyle 2 hafta iyi oldum yine başladı kanamam ama daha koyu renkteydi bu sefer doktor ek olarak iğne verdi 3 günde bir kullanıyorum biraz azaldı kahverengiye döndü şuan 15 +3 oldun inşallah geçer düşük riskim çok zor bir süreç