suma ilk doğumumda keyfi sezaryen oldum iyiki de olmuşum çok rahat ve kolay atlattım toparlandım, vajinal doğum da sancı çekmek kesi atılması yırtık vajnanın eskisi gibi olmaması vs bunlar asla bana göre değil nasipse temmuz da ikinci sezaryenimi olacağım