iremiko_ Merhaba,
Şimdiden kolay, güzel bir doğumla, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı dilerim.
Yüksek miyop problemi olan kişilerin ( 4 numara ve üzeri); tüm hayatları boyunca bir çok konuda dikkatli davranmaları bir şikayetleri olmasa bile altı ayda bir, özellikle retina hastalıkları üzerine yoğun çalışan bir göz doktoruna, muayene olmaları gerekir.
Özellikle, şimşek çakması, kurum yağması, uçuşmalar olursa; hemen acilen doktora gitmek şart.
Muayenenin, mutlaka göze damla damlatıp, göz bebekleri genişledikten sonra yapılması gerekir.
Damladan dolayı, bir gün kadar bulanık görebilirsiniz ama ertesi güne geçer.
Bu sebeple, muayene günü yanınızda bir yakınınızda olması ve araba vb. kullanmamanız gerekir.
Muayeneniz; damla damlatıldıktan yarım saat sonra mı yapıldı yoksa damla damlatılmadan mı, yapıldı?
Bu konu çok önemli.
Yanlış doktorlar yüzünden, gözünde
retina dekolmanı gelişen ve ciddi ameliyatlar geçirmek zorunda kaldığımdan; cevap yazmadan geçemedim.
Her şey; sizin ve bebeğiniz için en hayirlı şekilde gerçekleşsin inşAllah.🤲🏻