Merhaba hanımlar 25+6 haftalık hamileyim bugün tekrar detaylı ultrasona girdim doktor plansenin 7 cm çok büyük olduğundan ve bebeğe besin gitmediğinden bahsetti şuan bebek 585 gram ve haftası 23+5 le uyumlu bağırsakları da olduğundan parlak gözüküyor doktorum açık konuşucam sürekli takip altına almamiz laizm gerileme iki haftanın altına düşmezse 30 veya 32 haftaya kadar bebeği tutup sonra almak dedi ama gerileme yaşarsa bebek otomatikman gelişmediği için yaşamaz dedi varmı başına gelen çok kötüyüm ağlamaktan doğarsa down sendorumu olabilir de olmayabilir de dedi 🥺🥺🥺