gedikkkk bebeğin her şeyi hazır bayramdan sonra yıkayıp ütüleyeceğim hastane çantasını hazırlayacağım. Kendime de 2 pijama aldım. Bir tane de elbise gecelik tarzı alacağım bayramdan sonra. Depend emzirme sütyeni vs almadım kendime onlar kaldı eksik. Bayramdan sonraki hafta her şeyi halletmek istiyorum çünkü sıcaklara kalsın istemiyorum hemde ağırlaşacağım. Bakalım sabırsızlıkla bekliyorum ilk bebeğim hem merak hem korku var karışık duygular