Sezzz Cumartesi akşamı suyumun bittiğini söylediler ve hastaneye yatışım yapıldı. Enfeksiyon kapabilcegim o yüzden antibiyotik başlıcaklarını söylediler . 21 haftalık olduğu için bebegim büyük ihtimal düşük olucağını söylediler.sabaha karşı doğum yaptım maalesef ve göstermediler bile.normal bir durum mu suyu biten bebekler düşükle mı sonuçlanır ?
Ebrs Sezzz canim bilgim pek yok ama postun üstte kalsin diye yazıyorum. Allahım evladina şifa versin inşallah
Sezzz asilsmom bebegim için hiç bisey yapmadılar resmen.gercekten hiç bisey yokmuydu yapılabilcek merak ediyorum
Melisalz Sezzz başka doktora gitseydin o zaman tek bir doktorun deyimiyle bi anda nasıl karar verebildin buna şimdi vardı çözümü dense ne olacak sanki bilinçsiz bir hareket suyu çoğaltabiliyorlar
Saratln Rabbim şifa versin size bağışlasın..kaç ay oluyor bilmiyorum ama abim 7 aylık doğmuştu 26 yaşında şimdi.. bir tanıdığımızın kızıda 5 aylıkken doğurdu çocuk büyüdü şimdi 4 5 yaşında.. dua edelim canım.. haber ver mutlaka
Arzymn Sezzz suyun bitene kadar hiç takip edilmedin mi, birden bire mi bitti, azalmadı mı? Ya da suyun mu geldi o haftada
Sezzz Arzymn araştırma hastanesinde azalmış dediler kendi gittiğim özel doktorum yeterli demişti . Kanamalarım olduğu için sürekli ben suyumun geldiğini anlamamışım. Bebegim ölü olarak doğdu maalesef .incelemeye alındı .
BaharSefvan Sezzz canım haftan erken olduğu için maalesef su bitnce bebek dşükle sonuçlanıyo. Rabbim sabır versin üzülme ahirette şefaat edecek sana bebeğin.. su bitmesinin sebebi ne ? Suyun mu patladı
Pelinsu96 Sezzz canım bende 27 haftalık bebeğimi kaybettim benimde suyum bitti bir hafta kanamam oldu ve bende normal Doğum yaptım bu haftalar da suyu az olan bebekler dışarıya atarmış kendini içirde pek bi yaşamları kalmıyormuş benimde başıma geldi aynı durum çok acı gerçekten ☹️
Arzymn Sezzz yani azaldığında çaresi var, artması için çözümler aranabilirmiş ama bitince zaten bebek yaşamıyor, ölü doğuyor. Düzenli olarak suyunda azalma varsa başka bir sorun da olabilir. Geçmiş olsun, Allah bi daha yaşatmasın
Sezzz Pelinsu96 evet bunları yaşayıp eli boş dönmek çok zor 😔 senin de başın saolsun Allah bidaha yaşatmasın bunları umarım 😔
Leycanela Sezzz Allah sabır versin.bir yakınımında başına geldi.malesef yapabilecekleri birşey yokmuş.suyun kendini yenilemesini beklediker bir iki gün.su kaybetmeye devam edince enfeksyondan anneyi korumak için mecburi doğum yaptırıyolar.Allah sağlıkla doğacak bebekler nasip eder inşallah