mombaby2 Devlette hastanesinde doğumunuz nasıl geçti artıları eksileri ebeler nasıl odalar nasıl doğumhane nasıl özellikle normal doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
mavipinokyo81 mombaby2 muncurludan bahsediyorsunuz değil mi atatürk devlet hastanesine bağlı ama kadınndoğum yeri muncurluda eğer orasıysa güzel bir yer