Kızımın hareketlerini 19 haftadan beri tek tük hissediyorum yani bi düzen otturtuğunu bilcek kadar ama sanki bu hafta az tekmeledi gibi daha tam düzen için erken mi normal mi yine hareketleri hissediyorum ama mesela önceki haftalardaki gibi değil seyrek