minikfasulyeo doktorun uzmanlık seviyesine göre değişir, yengemle doktorumuz aynı ona 13.haftada kız dedi, 30.haftasında ve net kız. Bana da 13′te erkek dedi, 19.haftam bitti 20ye girdim hâlâ erkek😂 bayramdan sonra detaylı var, değişeceğini sanmıyorum ama her şey netleşir😂