beyzagurbuzz rosee233 Hamileliğimi ilk öğrendiğimde eşim kız olursa Gülce ve Ezel isimlerini söylemişti. Ezel ismi çok hoşuma gitti özellikle. Ek olarak Ada, Ece, Ecem isimleri çok güzel bence. İnşallah bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏼