Cansin_01 amiiin amiin canım, ben de duayı çok önemsiyorum. 3,5 yıl gebelik için bekledim, tam gebe kaldım dedim 8.haftada maalesef dış gebelikle sonlandı. 6 ay sonra tekrar nasip oldu elhamdülillah. Beklemenin yürek eziciliğini çok iyi biliyorum, her bekleyene mutlaka dua ediyorum, beni dualar rahatlatıyordu. Biliyorum dualar boşa değil bir gün gelecek bebeğim bana ama sabretmek nefsime zor geliyor diyordum hep. Çok dua et ama lütfeb kelimelerine dikkat et. Ben bir gebe kalsam gerisi kolay hallederim diyordum, her şeye dayanırım diyordum. İlk gebeliğim dış gebelik oldu, hiçbir şeyi halledemedim. Sonra akıllandım ve sustum ama bu sefer de gebeliğimin ilk trimesterı hep acilde geçti. Tansiyonum 7/3-8/2 bandındaydı, sürekli kusuyor ve bayılıyordum. O süreçte 9 kilo verdim. Kusmaktan boğazlarım tahriş oldu, kanamaya başladı. Midem kanadı. Dayanırım, sabrederim dediğim şeyler de ufak tefek mide bulantısıydı, çevremde hep öyle görmüştüm. Benimki çok şiddetli geçti. Serumsuz ayağa kalkamaz olmuştum. Güzel düşünelim, güzel konuşalım, güzel yaşayalım. Her şey kolaylıkla ve sağlıkla olsun. Rabb’im kolaylıkla sağlıkla keyifle müjdelesin seni inşaallah, tüm yaralarını sarsın, gönlünü çiçeklendirsin.💖