zehraclk0 buketk37 Çok normal benim de aynı haftada vajinal ultrasonda zar zor yolk görünmüştü bir hafta sonra kalp atışını duydum
busrand buketk37 bende 6+1 gittim sadece yolk ve kese gördü , bugün 7+0 ım doktora gideceğim bakalım ne diyecek
hnk4848 buketk37 benim de dün 6+4tü kalp atışını duyarım diye gittim ama bebek yeni oluşuyor geç döllenme dedi haftaya görürüz dedi
busrand ipekbk merhaba evet 7+1 ken gittim karından sadece kese gördü sonra alttan baktı kalp atışını dinledik şükür 🌸💖 6+3 müş
ipekbk busrand oh çok şükür bende cuma gittim 5+6 ydı kese yolk sac görüldü kalp atışı için çok küçük dedi 1 haziranda gideceğiz inşallah duyarım