Kızlar Corasprin kullanıyorum kan pıhtılaşmam var ayrıyetten enox iğnede kullanıyorum hapı gündüz iğneyi akşam yapıyorum ama hapı içip içmediğimi hatırlamıyorum içtiysem tekrar içersem zararlı diye biliyorum bide iğneyide yeni yaptım üst üste olacak içmediysem bir sıkıntı olur mu kararsız kaldım