elifksbr Diş etlerim şişti ve acıyor. Fırçalarken çok kanıyor. Hamilelikten önce hiç kanamazdı şuan normal diyorlar ama doktora gitsem herhangi bişey yapar mı yoksa doğumdan sonra geçer mi sizinde böyle oldu mu ?
buketdeniz19 elifksbr benimde kanıyor ama şişme olmadı canım bebek kalsiyumu çektiği için dişler hassas oluyor Hergün fırçalamamı söylemişti doktorum dişi kırılan bile varmış gebelikte ona bi ilaç verilmez
melismersin elifksbr kanıyor çoğunlukla. Maalesef dişler hamilelikte en çok zarar gören şey. Dişlerimin uçları şeffaflaşmaya başladı hatta. Yumuşak uçlu diş fırçası tercih edebilirsin.