Selam kızlar , 26+0 haftadayım bundan 1 ay önce hastanede fenalaşmamla başladı herşey ani sıcak basması terleme mide bulantısı göz kararması gibi neyse daha sonra bir kere evde ve bir kere de dışarda yine fenalaşma yaşadım el ayak boşalması terleme çarpıntı ile ve ben artık dışarı çıkamıyorum deli gibi korkuyorum çünkü geçen hafta kontrol için doktora giderken karnımın diyaframıma baskı yapmasıyla beraber derin nefes almaya başladım ellerimde titreme oluştu hemen bir yere oturdum dinlenince düzeldim sebebi ne bilmiyorum ama çok canımı sıkıyor dışarısı artık hiç güvenli gelmiyor bu tarz yaşayan oldu mu ?