eceacar Arkadaşlar doğuma 15 günüm kaldı. Bu aralar vajinamda ağrı hissediyorum. Normal mi bu yaşadığım. Ayaktayken hissediyorum oturunca uzanınca her hangi bir sorun yok. Yardımcı olabilir misiniz