tugbakanmaz benim çok yavaştı artışlar doktor kürtaj dedi bana bir kaç doktora gittim kalp atışını duydum çok şükür doktor o bunu diyen doktora baya sövdü kese sağlıklı oluşmuş geç döllenme olmuş hangi hakla böyle söyledi dedi 3 aylıkken merdivenden yuvarlandım acile gittim şansıma kürtaj diyen doktor çıktı karşıma yine dedi kanamam çoktu kürtaja alalım bebeğini düşürdün diye ultrasona bile bakmadı kabul etmedim hissediyordum yaşadığını kalp atışını duyduğum doktora randevu 2 hafta sonra vardı bekledim aldım randevuyu sağlıklıydı oğlum ve o gün de cinsiyetini öğrendim doğurdum oğlum 1 aylık oldu çok şükür hiç stres yapma yiyecek ekmeği varsa seninle olacak ❤️