Ben ilk hamileliğimde bikaç defa hastanede yatmıştım şekerden dolayı. Ordaki kadınlar diyoduki baktım doğum olmuyo bi türlü, şekere gömülüyorum şeker yüksekliğinden hemen doğuma alıyorlar bizi 😄😄😄 çok gülmüştük tabi öneri değildir 😄😄 sağlıkla gelsin inşallah bebiş