Geçtiğimiz cumartesi günü kürtaj ve Methotrexate iğnesi oldum 5+2 ydi beta 2000 küsurlarda kesenin içi doluydu fakat hem dış hem iç gebelik geçiriyormuşum sağ tüpümde de kanama olduğundan kürtaj artı iğne oldum çok fazla ağrım var betam hızlı düştü 466 ya düştü ertesi gün yarın ultrason yapılacak doktor 2 ay sonra deneyebilirsiniz diyor başına gelen var mı