ebruk0308 Önceki sezeryan dikişlerindeki incelmeden vs dolayı doğumu erken yapan var mı acaba 3. Sezeryanım olacak 34 haftalık hamileyim bi kaç gündür eski dikiş yerlerim yanıyor gibi hissediyorum
gulumommyyy ebruk0308 bende merak ediyorum 3 cü gebeliğim ve kızım 7 aylıkken hamile kaldığımı öğrendim şu an 2 ay 10 gün falan oluruz 9+6 acaba nasl olucak
ebruk0308 gulumommyyy benim arada 4 yıl var ama ilk doğumumdan dikişlerim sıkıntılıydı ikinci kızımı 35 haftalık doğum yaptım ameliyatta doktorum dikişlern zar gibi kalmış demişti onda böyle yanmalar hissetmemiştim ama bunda hissediyorum yarın kontrolüm var soracağım doktoruma