İyi akşamlar, ilk 12 hafta folidoce kullandım. Doktorum bırak artık dedi. O hafta gyno Ferrosanol ve decavit multivitamin verdi. Şu an 13+5deyim. Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. Ancak şimdi farkettim ikisinin de içinde Folik asit var ve oranı düşük de değil. Böyle kullanan var mı? Ben tedirgin oldum açıkçası.