birmesele littlebabyyy cinsiyet henüz söylemiyor doktor 🥹 gece de kanama yaşadım kanama alanı oluşmuş benim ki biraz sıkıntılı stresli geçiyor kuzum
valeriaa_ littlebabyyy çok şükür doğum yaptım darısı sizlerin başına olsun ,3 çocuğum var birini 12 birini 13 birini de 11 haftada öğrenmiştim 😍
littlebabyyy gogebakk benim bulantı şiddeti gitti ara ara geliyor aşırı halsizim hep uzanarak geçiyor günüm 🥲
gogebakk littlebabyyy inan bende aynı durumdayım sürekli halsiz hissediyorum kendimi araba ile bi yere gidemiyorum midem kaldırmıyor
Esma006 littlebabyyy kız bayramı bekleme ben olsam beklemezdim 😆 13+3 de öğrendim geçen yıl oğlumu ultrssonda ben bile gorduydum şeyi doktor bidahaki gelmede netleşir yüzde 70 diyorum dedi
littlebabyyy Esma006 bana tam 12 haftalıkta kız tahmini yaptı git 2,3 hafta sonra gel dedi, Buradaki çoğu kişide erkek dedi bakalım ne olur. Cuma günü tam 14 oluyor gitsemmi acaba
heyecann2 13 haftalığım canım 12+4 kız olduğunu öğrendik 🌸 ara ara yorgunluk gelip gidiyor birşey yapasım gelmiyor
moonlilac littlebabyyy benim halsizlik, yorgunluk var çalıştığım için de yoruluyorum. O da etkiliyordur. Mide bulantım yoktu hiç olmadı ama iştahım da yok. Cinsiyet belli oldu fetal dna yaptırmıştım🌸