asliyorgun Benim 12. Haftam bayram haftasına denk geliyor. O yüzden 13. Haftaya randevu alabildim. Sizce yapılabilir mi? Sorun olur mu?
hatice13445 Benimde bayramda 12 ye denk geliyo 13 haftaya randevu bulabildim sorun olmaz 11-14 arası gel demişti doktorum
aysememoss asliyorgun bende 1 haziran randrvu aldm doktorum sorun olmaz 12-14 . Haftalar arası yapılıyor zaten demişti canım