Kizlar bebeğim 6aylik olmak üzere doğduğundan beri sağ gözü sürekli capaklaniyo ilk defa olduğunda ilaç kullanmamıza rağmen 1aydan fazla iyilesmemisti hemde o çapaklanan göz diğer gözüne göre gelişmedi küçük kaldı bakılınca anlıyor küçük kaldığı sonra çocuk doktoru gördü netira diye bir damla verdi her ay tekrarlanıyor. Bugün tekrar oldu göz doktoruna randevu bulamıyorum götürüm diye. Kizlar neyden dolayı oluyo çok üzülüyorum görünce öle ağlamak istiyorum yeminle korkuyorum bişey olucak diye. Acaba göz kanalı tıkalı diyemi öle oluyo. Bilemiyorum yardımcı olursanız bana rica etsem bu arada bebeğim prematüre doğdu 34haftalik