erismis nazar12 bulandırıyorsa yemeyin şart değil ki. Hiçbir şey yemek için kendinizi zorlamayın. Mesela ben balık sevmem doktorum illa yiyeceksin dedi. Omega3lü multivitamin aldım ama balığı 34 haftada toplasam 5 kez yemedim midem almadı çünkü.
melismersin nazar12 süzme peynir roka avokado karıştırıyorum olgunlaşmamışsa biraz zeytinyağı tuz. Limonuda ben sevmediğim şöin sıkmıyorum. Biraz havuç rendeliyorum. Olgunlaşmışsa lor peyniri veya ezine ile eziyorum. Çörek otu tuz. Çokta rahat yeniliyor.
1_2_3_4 nazar12 ben hiç tüketmiyorum bazen doktorlar vitamin için felan öneriyor ama vitamin alınacak başka meyveler sebzeler de var şart değil yani
karaelmas01 Bende olgunlaşmışını alıp zeytinyağı tuz limon sıkarak yiyorum ama öyle olmazsa olmaz değil aklıma gelirse arada sırada bazen de kaşarlı tost yaptığımda ekmeğin arasına sürüp tostu öyle yapıyorum
nazifeeeeeeeeee nazar12 ben güzelce ezip üzerine limon az tuz, toz biber ve karabiber atıyorum karıştırıp peynir veya yumurta ile beraber yiyorum lezzetli oluyor
yurdtas nazar12 ağzımda çeviremedim bie öyle nefret ettim ,ceviz badem bol bol yedim ben yerini tutar mı bilmem ama
eminaas nazar12 damak tadı ile ilgili bisey ,yemek istemiyorsanız yemeyin illa yemek zorunda değilsiniz ,Mesala ben öyle şeyleri severim sade dahi yiyorum ama sevdigimden,kefir çok iyi diyorlardı gebelikte içemiyordum ben
cigdem6716 nazar12 tam olgunlaşmış ve kabuğu koyu yeşil olanlardan almanı tavsiye ederim diğer avokadolarla tadı çok fark ediyor. Bol limon zeytin yağı sade yiyemiyorsan karışık salata içine doğra biraz peynir mük 👍🏻🤌🏻
rumsal nazar12 asla yiyemiyorum eşim çok faydalı ye diyip duruyor ama midem düşününce bile bulanıyor yapacak bir şey yok
myangelson nazar12 yiyemiyorsaniz zorlamayın. Ama ben avokadoyu ezip içine biraz zeytinyağı, limon, tuz koyup iyice karıştırıp ekmeğe sürüp yiyorum çok güzel oluyor öyle