babyso şeker yok ama daha önce suyu fazla demişti devlette bir doktor. Bu hafta kendi doktorum azalmış dedi. Ama herkes zaten doğuma yaklaşmışsın ve yaklaşınca bebeğin suyu sızıyormuş öyle azalma oluyor dediler. 38 oluyoruz yarın zaten inşallah. Sağlıkla gelsin de artık önemi yok. Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏