sibel3329 oğlunuzu üzmeyin bence, Bulut ismi çok güzel. Eşiniz de neden kafaya takıyor ki kedi ismi diye, kedilere Haydar diyen var, Osman var bizim burada, dişi bir de 😄
Minik abimizi üzmeyin. Yamaç ismi de çok güzel ama oğlunuz emin olun sizden çok daha heyecanlı 🥰❤️