eniyiAnne kızlara katılıyorum önce gerçekten sadece rabbimden isteyeceğiz çünkü insanoğlu öyle aciz ki bütün koşulları yerine getirsede Rabbim nasip etmezse olmuyor. Duaya artı olarak ben Ferittin yani demir depomu yükselttim, D vitamini, omega3 ve koenzim10 kullandım kürtaj sonrası 4 aydır deniyorduk olmamıştı bu dediklerime başladıktan 2 ay sonra da bol bol dua ile tabi Rabbim nasip etti çok şükür.