Kızlar bebeğim ilk hareket ettiğinden beri çok hareket eden bir bebek değil detaylıda bile çok hareket etmedi çok şükür sorun yoktu şuan 28. Haftadayız intertte günde 2 satte 10 hareket diyor ama benim kız günde 10 kere falan hareket ediyor beni korkutuyor dürtüp ediyorum ondan sonra benimle aynı olan arkadaş var onunki uyutmuyormuş ben geriliyorum korkuyorum varmı böyle olan normalmi