gebelk ben hiç yapmadım ama ilk çocuğumda adet olmam gereken 32.günde görmüşüm ki o zaman hamile kalmışım doktor öyle dedi 😅 yani demem o ki hiç umutsuzluğa kapılmayın stres olmayın düzenli ilişiki yaşansın yeter pcos da birde bilmiyorum ama bu testler filan sizi daha çok strese sokmaz mı işte bugün olmalı bugün hamile kalmalıyım diye yani hamile kalmada en kolay yöntem stressiz olmak çünkü . Şöyle düşünün bu süreçte doğum ve ölüm bizim elimizde değil nasibi olan çocuk elbet gelmesi gereken günde gelecektir önünde de hiçbir şey durmayacaktır bu düşünce belki sizi rahatlatır ve daha rahat hamile kalırsınız 🙏