pskmommm Sancı mı bilmiyorum 1 haftadır elektirik çarpar gibiyim alta doğru baskı hissediyorum belim adetteki gibi ağırıyor hareket etmek bile istemiyorum acaba sancı mı çekmeye başladım? Normal mi ?
D_erin1 pskmommm yalancı sancilardir bendede oluyor gerçeğini anlarsın zaten gittikçe artar üzün surer