Kızlar merhaba
15+2 günlük gebeyim (gebeliğim tüp bebek tedavisiyle oluştu) bugün kontrole rahim ağzı uzunluğumun 25 mm olduğu ve 2 mm açıklık olduğu görüldü. Doktor sadece günde 1 kez progestan fitil verdi. Çok endişeliyim. Aranızda bu durumu yaşayan var mı