ikidiranne Kızlar gece bacaklarım çok ağrıyor 10 haftalık hamileyim. Magnezyum kullanan var mı kramplar için.
lokismommy ikidiranne kasık ağrıları ve diz ağrılarım başlayınca 13te başladım her akşaö içiyorum yatmadan önce iyi geliyo
sudeborakk ikidiranne ben kullanıyorum bel ağrım vardı kemiklerim çekiliyor gibi oluyordu özellikle bacaklarımda en ufak bir iş yapınca magnezyum ve multivitamin alıyorum şuan onun harici d vitamini ve demir
Selim_Alparslan ikidiranne Bende 8 haftalikken baslamistim canim ocean ExtraMag p5p oneririm ben sabah aksam alıyordum
ikidiranne lokismommy 10 da başlasam sorun olur mu? Gebelikten önce düzenli magnezyum kullanıyordum zaten Ocean markasının.
sudeborakk ikidiranne doktorunuza sorun zaten gerekli görürse o verir her magnezyum kullanılamayabilir
Sinerjik ikidiranne ilk 12 hafta organ gelisimi doktorum nolur nolmaz bekletmisti beni sende 2 hafta daha dayan bence
sudeborakk ikidiranne tam emin değilim ama 13. hafta gibi başladım sanırım şuan 19 düzenli kullanıyorum
Aysenur_73 beautiful_ günde iki defa alın sabah ve akşam bende de çok ağrı vardı bir tane alıyordum doktor iki tane al dedi şuan ağrılarım yok
ikidiranne sudeborakk merkezde değilim olduğum şehir çok küçük doktora da yazma şansım yok öyle lüks 24 saat hizmetli bir doktor değil hahahaha ama bir haftadır uyuyamıyorum kas ağrısından. Size sorayım içeyim rahatlatayım dedim
semahayall ikidiranne magnezyum içmesem kramptan duramam herhalde , magnezyum benim için hayati önem taşıyor 😅
deniss_ ikidiranne bende bu hafta basladim 19 hastayım bacak ağrım yok ta ellerim agriyor gece uyuşuyor