merikuri1 Maalesef yok 🥲 Boşver tadını çıkar yat dinlen ilerleyen haftalarda kendine geliceksin inşallah şuan 19. haftadayım eski enerjim yerine geldi tabi uyku hali yine ara sıra gidip geliyor ama karnım gerilmeye başladığı için sanki bir kaç haftaya hareketlerim kısıtlanacak gibi hissediyorum o yüzden kendini atabildiğin kadar at dışarı ya da evde kendine uğraşacak birşeyler bulabilirsin ben bebeğime battaniye falan örmüştüm, sayılarla boyama falan aldım yaptım öyle zaman geçmişti 😝